Avocat Elena Grecu

Avocat Elena Grecu

Elena Grecu

Partener

Avocat și Consilier în Proprietate Intelectuală

Tel: (+4) 031 431 5402  /  Fax: (+4) 031 814 9621

Mobil: (+4) 0745 007 311

E-mail: office@greculawyers.ro

Expertiză: Dreptul Proprietății Intelectuale, Dreptul Publicității, Drept Comercial, Dreptul Muncii.

Engleză

Vcard

Descarcă detalii contact

Membră a Baroului București și a Uniunii Avocaților din România din anul 2003, doamna avocat Elena Grecu a absolvit două masterate, unul în dreptul afacerilor și unul în dreptul proprietății intelectuale, ultimul fiind organizat de Academia Organizației Mondiale pentru Proprietate Intelectuală.

Experiență Relevantă

Cu o experiență relevantă în domeniul dreptului proprietății intelectuale și drept comercial, doamna avocat Elena Grecu a devenit și consilier în proprietate industrială în anul 2004 și consilier european în proprietate industrială în anul 2007.
Doamna avocat se ocupă acum în special de stabilirea strategiei în probleme complexe de drept privind proprietatea intelectuală, drept comercial și dreptul publicității, și, de asemenea, axându-se pe consilierea în aceste domenii și purtarea de negocieri în interesul clienților societății.

Doamna avocat a scris numeroase articole de specialitate și a publicat urmatoarele cărți: “Mărcile comunitare”, “Ghidul contractelor pentru antreprenori“ și “Cum să comunici în mod legal sau dreptul publicității”.

Ghid practic de înregistrare a mărcilor în Uniunea Europeană

Lucrarea este structurată pe domenii de interes. Astfel, se începe cu explicarea în primă parte a lucrarii a noțiunii de „brand” (folosită ca termen de marketing), continuându-se cu relevarea noțiunilor de marcă comunitară și marcă națională. Marca, Ghid practic de inregistrare a marcilor in Uniunea Europeanasubiectul predilect al d-nei consilier, reprezintă în limbajul consacrat de lege semnul distinctiv pe care îl alege un producător sau un comerciant care dorește să individualizeze produsele sau serviciile pe care le oferă în raport cu cele ale concurenței. În peisagistica economiei de piața actuală, reprezentată de o competiție adesea acerbă, importanța pe care o au mărcile sau brandurile în cadrul patrimoniului unei societăți comerciale crește de la un an la altul, întrucât tot mai mulți oameni de afaceri conștientizează că profitul nu se obține numai din afacerea în sine, dar și din valoarea mărcii pe care o promovează. Pentru a întări această afirmație, autoarea a venit cu mai multe exemple elocvente.

Prin această lucrare, cititorul va fi edificat în tot ceea ce înseamnă noțiunea de „trademark”: care sunt sistemele de protecție ale mărcii
(cel internațional – OMPI, cel național – OSIM – și sistemul comunitar – OHIM), efectele și avantajele înregistrării unei mărci comunitare, procedurile de urmat în cazul înregistrării mărcii și alte informații extrem de utile. Află mai multe despre…

Ghidul contractelor pentru antreprenori

ghidul-contractelor-pentru-antreprenori_Avocat_Elena_GrecuV-aţi gândit vreodatã cã cifra de afaceri sau profitul pot fi influenţate semnificativ de calitatea contractelor pe care le semnaţi? Am întâlnit cazuri în care antreprenori la început de drum, sau chiar si cu experientã, au semnat contracte care i-au adus în pragul falimentului.

Unul dintre aceştia, atunci când a semnat un contract pentru o perioadã de cinci ani, a ignorat cu desãvârşire clauza care îi interzicea denunţarea unilateralã înainte de expirarea termenului. La momentul semnãrii, pãrea sã fie o alegere profitabilã. Însã ulterior, cu toate cã preţurile scãzuserã foarte mult şi gãsise oferte la jumãtate din valoarea pe care trebuia sã o plãteascã furnizorului, n-a avut opţiunea de a renunţa la contract. Acel contract a încetat, într-adevãr, înainte de trecerea celor cinci ani, însã ca urmare a insolvenţei beneficiarului… Află mai multe despre…

Cum să comunici în mod legal sau Dreptul Publicității

Cum sa comunici corect sau Dreptul publicitatiiCartea “Cum să comunici în mod legal sau Dreptul publicității” se dorește a fi un ghid complet care să vină în sprijinul companiilor de media și marketing, al clienților acestora și al oricărui emițător de comunicări comerciale, indiferent de forma acestora din urmă.

Ideea acestei cărți a survenit ca urmare a experienței îndelungate a doamnelor avocat în domeniul publicității și al ariilor conexe acestuia (dreptul proprietății intelectuale, dreptul comercial, protecția consumatorilor). În baza acestei experiențe relevante și a problemelor soluționate cu succes în… Află mai multe despre…

Apartenență

  • Membră a Baroului București și a Uniunii Naționale a Barourilor din România din anul 2003
  • Vicepreședinte în asociația Ana și Copiii
  • Membră în organizația Femei în Afaceri
  • Membră PERGAM – Societatea Autorilor și Editorilor Români de Opere Științifice