Cartea “Cum să comunici în mod legal sau Dreptul publicității” se dorește a fi un ghid complet care să vină în sprijinul companiilor de media și marketing, al clienților acestora și al oricărui emițător de comunicări comerciale, indiferent de forma acestora din urmă.
Ideea acestei cărți a survenit ca urmare a experienței îndelungate a doamnelor avocat în domeniul publicității și al ariilor conexe acestuia (dreptul proprietății intelectuale, dreptul comercial, protecția consumatorilor). În baza acestei experiențe relevante și a problemelor soluționate cu succes în practică, doamnele avocat și-au propus să contureze într-un mod clar și accesibil modelul mesajului publicitar corect și complet, fără însă a face rabat de la imaginație și creativitate. Astăzi, a vinde un produs trece de sfera unei simple oferte, trebuie să îmbrace uniforma prezentării epice, să convingă și să învingă.
Din acest considerent s-a născut dreptul publicității, acest set de legi, atât la nivel național, cât și internațional, care încearcă să stabilească principii ale comunicării, cadrane menite a transmite o comunicare onestă și curată.
Prin intermediul acestei cărți, autoarele încearcă să traseze primii pași în dreptul publicității. Subiecte precum etica în publicitate, publicitatea superlativă și comparativă, folosirea copiilor în publicitatea destinată acestora, dreptul la propria imagine, regulile privind ambalarea și etichetarea produselor sunt aspecte de importanță majoră pe care autoarele le acoperă cu succes. Acestea au aprofundat studiul legislației relevante comunicărilor comerciale și au observat interdependența acestui domeniu cu multe dintre ariile de interes pentru operatorii economici. Impunându-se ca o necesitate în cazul soluționării unor conflicte comerciale complexe, stăpânirea „dreptului publicității” s-a dovedit a fi elementul cheie în obținerea rezultatului dorit de către client.
Este o carte pe care orice profesionist din domeniul publicității ar trebui să o citească înainte de a transmite brief-ul către echipă, fiind sigur, astfel, că bugetul clientului este folosit în mod eficient, iar campania va fi un succes pentru toate părțile implicate in acest proces.
Cartea este recomandată în aceeași măsură și consumatorilor, autoarele tratând subiecte cum ar fi reducerile de sezon și modalitatea în care acestea sunt semnalizate de către comercianți, sau practici comerciale interzise pe care noi, ca și consumatori, trebuie să le cunoaștem pentru a le putea identifica.
Comanda cartea “Cum să comunici în mod legal sau Dreptul publicității”